Taakomschrijving

  • Je staat in voor de eerste lijn support
  • Je logt de probleemomschrijving
  • Je verwerkt de aan jou toegewezen tickets
  • Je neemt rechtstreeks contact met de klant voor het verder analyseren of oplossen van het probleem
  • Je bent verantwoordelijk voor de aan jou toegewezen tickets zodat ze administratief, commercieel en technisch correct zijn
  • Indien nodig kan je het ticket escaleren binnen het team volgens de afgesproken procedures

Profiel

  • Als servicedesk engineer beschikt je over een technische basis kennis om zelfstandig te kunnen werken en deze bestaat uit:
  • Windows Operating System ( versies7 / 8.X / 10)
  • Windows Server ( >2008)
  • Netwerk infrastructuur (TCP/IP, DNS, VPN, Routing, Firewall, …)
  • Office producten/Office 365
  • Gezien het rechtstreekse contact met klanten beschik je naast een technische bagage ook over :
  • communicatieve vaardigheden
  • een basis Frans om je vlot binnen jou domein uit te kunnen drukken
  • een commerciële ingesteldheid
  • flexibel
  • out of the box denkwijze

Aanbod

  • Een boeiende, stabiele en vooral ook leuke job binnen een groeiend bedrijf.
  • Een dynamische werkcultuur en een collegiale sfeer.
  • De kansen om je volledig te ontplooien en mee te groeien binnen ons bedrijf

Solliciteer door te mailen naar jobs@rovacon.be