Taakomschrijving
- Je staat in voor de eerste lijn support
- Je logt de probleemomschrijving
- Je verwerkt de aan jou toegewezen tickets
- Je neemt rechtstreeks contact met de klant voor het verder analyseren of oplossen van het probleem
- Je bent verantwoordelijk voor de aan jou toegewezen tickets zodat ze administratief, commercieel en technisch correct zijn
- Indien nodig kan je het ticket escaleren binnen het team volgens de afgesproken procedures
Profiel
- Als servicedesk engineer beschikt je over een technische basis kennis om zelfstandig te kunnen werken en deze bestaat uit:
- Windows Operating System ( versies7 / 8.X / 10)
- Windows Server ( >2008)
- Netwerk infrastructuur (TCP/IP, DNS, VPN, Routing, Firewall, …)
- Office producten/Office 365
- Gezien het rechtstreekse contact met klanten beschik je naast een technische bagage ook over :
- communicatieve vaardigheden
- een basis Frans om je vlot binnen jou domein uit te kunnen drukken
- een commerciële ingesteldheid
- flexibel
- out of the box denkwijze
Aanbod
- Een boeiende, stabiele en vooral ook leuke job binnen een groeiend bedrijf.
- Een dynamische werkcultuur en een collegiale sfeer.
- De kansen om je volledig te ontplooien en mee te groeien binnen ons bedrijf
Solliciteer door te mailen naar jobs@rovacon.be